nuffnang

Rabu, 17 Februari 2010

~Tetamu Blogger~

Assalamualaikum....

Setinggi penghargaan kepada en.eldo sekeluarga yang sudi melapangkan masa untuk datang sendiri ke kampung aku,rumah aku. Beliau hadir bersama isteri dan dua orang anaknye seawal jam 10 pagi.Nasib tak tersesat dan pandai cari jalan.Kedatangan en.eldo sekeluarga adalah kerana mengambil benih anak pisang tanduk yg beliau order dari aku. Tak banyak dalam 100 pokok.Terima kasih kerana sudi berurusniaga dengan saya,harap lepas ni tak serik nak datang lagi.

sekilas pandang dan kali pertama berjumpa penilaian aku padanya beliau memang seorang yg sangt rajin dan dari ceritanya beliau memang orang yang suka bertani ni.Walau hanya separuh masa.Aku sangat seronok kerana dapat berjumpa dengan beliau,walau sekejap.Hajat hati teringin nak lihat sendiri kebun yg diusahakannya,bagaimanalah keadaannya dengan kawasan yg terhad di bandar dan pekan pulak tu.Tahniah kepada en.eldo kerana minat dan usahanya berbakti kepada tanah.Aku ni ade gak cita2 nak rajin tapi kadang2 malas tu lagi banyak...Macam mane nak maju yerrr...????

Ok,kepada sesiapa di luar sana yang nak benih anak pisang...Bolehlah hubungi saya segere.InsyaAllah saya akan cuba untuk mendapatkan bekalan benih anak pisang tu nanti.Harga boleh dirunding.

Hubungi saya di talian 017-3853924 (ijal)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan