nuffnang

Isnin, 18 Januari 2010

~Suasana Kawasan Reban Ayam~

Salam....

Untuk entry kali ni aku bawak korang tengok reban ayam kampung aku ni lokasi belakang rumah bapak aku.Untuk pengetahuan korang anak-anak ayam yg korang tengok dalam reban yang kat bawah tuhh dah besar dan dah boleh dijual pun...Ayam-ayam ni dalam umur 4 bulan dah mula dibebaskan dari reban yg bertutup tu kepada persekitaran yg lebih terbuka. Kalau tengok gambar kat bawah ni ayam-ayam tu semua memang dibiarkan bebas,persekitaran pokok kelapa sawit seluas 1/2 ekar gak lah...

Lokasi di bawah adalah di Kg.Sg.Kembong. Next entry plak gambar Lokasi di Kg.Sg.Pinang.






Tiba2 ade plak itik sesat.....
jgn tak tau itik pun ktorang ade gak bele...
dalam 10 ekor ade dah...gambar itik aku tak dpt snap ,
mase tuhh itik2 nie dah melenyapkan diri aku tak dpt kesan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan